Web Oficial
Twitter
Youtube
Facebook
Instagram
Contratación


"La Por"

Comprar



"La Pols de la Por" (Single Digital)

Comprar



"La Condemna" (Single Digital)

Comprar



"El Corrent" (Single Digital)

Comprar



"Actitud"

Comprar



"Se'ns fa de dia" (Single Digital)

Comprar



"Travesses"

Comprar

 

 

El grup valencià VADEBO publica el seu nou disc anomenat “La Por” (2018, Maldito Records) el 16 de febrer. Després de quatre anys de vida i més de 120 concerts a l’esquena, aquest serà el tercer treball d’estudi de la banda després d’haver publicat “Travesses” (MalditoDigital, 2015) i “Actitud” (Maldito Records, 2016).

El LP ha estat enregistrat entre ZStudios (Mislata, València) i WZ Estudi (Borriol, Castelló) per Tony García i Sam Ferrer. La mescla s’ha dut a terme als estudis Sonido XXI per Javier San Martín a Navarra, a banda d’haver comptat amb Enrique Soriano de Crossfade Mastering (València) per a la masterització. Per últim, en allò que es refereix a la producció, la banda valenciana ha comptat com en l’anterior treball amb Sam Ferrer, qui ha treballat amb grups com Auxili, La Raíz, Zoo, Trahstucada o El Último Ke Zierre, entre d’altres.

En aquest nou projecte discogràfic es podran escoltar 10 tracks nous on es pot percebre una clara evolució de la banda: sons més electrònics, major presència del rap, així com cançons més directes i polítiques.

 A “La Por” també es poden trobar col·laboracions de bandes tant locals com nacionals i internacionals, com són les de les valencianes “Machete en Boca”, Josep Panxo de “La Raíz” i Adrià Salas de “La Pegatina”.

Aquest disc gira al voltant del concepte de la por, una emoció comú a totes les persones. Com assenyala Dani Redò, cantant del grup: «Totes, en algun moment o altre, vivim circumstàncies que ens fan sentir por. Per això la banda ha volgut fer una reflexió sobre aquestes diferents situacions de por, de com paralitza, de com s’utilitza com a eina de control social. Però també de com utilitzar aquesta por per reaccionar, per fer front a les diferents situacions d’injustícia que vivim al món i en concret en un context de ciutat, de la perifèria d’una ciutat com és València». 

 

.............................................................................................................................................................

 

El grupo valenciano VADEBO publica su nuevo disco, denominado “La Por” (2018, Maldito Records), el 16 de febrero. Después de cuatro años de vida y más de 100 conciertos a las espaldas, este será el tercer trabajo de estudio de la banda después de haber publicado “Travesses” (Maldito Digital, 2015) y “Actitud” (Maldito Records, 2016). 

El LP ha sido grabado entre ZStudios (Mislata, València) y WZ Estudio (Borriol, Castelló) por Tony García y Sam Ferrer. La mezcla se ha llevado a cabo en los estudios Sonido XXI por Javier San Martín en Navarra, además de haber contado con Enrique Soriano de Crossfade Mastering (València) para la masterización. En la parte de producción, la banda valenciana ha contado como en el anterior trabajo con Sam Ferrer, quien ha trabajado con grupos como Auxili, La Raíz, Zoo, Trahstucada o El Último Ke Zierre, entre otros.

En este nuevo proyecto discográfico se podrán escuchar 10 tracks inéditos donde se puede percibir una clara evolución de la banda: sonidos más electrónicos, mayor presencia del rap, así como canciones más directas y políticas.

En “La Por” también se pueden encontrar colaboraciones de bandas tanto locales como nacionales e internacionales como son las de las valencianas “Machete en Boca”, Josep Panxo de “La Raíz” y  Adrià Salas de “La Pegatina”.

Este disco gira alrededor del concepto del miedo, una emoción común a todas las personas. Como señala Dani Redó, cantante del grupo: «Todas, en algún momento u otro, vivimos circunstancias que nos hacen sentir miedo. Por eso la banda ha querido hacer una reflexión sobre estas diferentes situaciones de miedo, de cómo paraliza, de cómo se utiliza como herramienta de control social. Pero también de cómo utilizar este miedo para reaccionar, para hacer frente a las diferentes situaciones de injusticia que vivimos en el mundo y en concreto en un contexto de ciudad, de la periferia de una ciudad como es València».